אטרקציות לפורים לילדים

חג גדול לילדים – חג עמוס להורים

כדברי השיר הידוע, חג פורים הוא חג גדול לילדים. וממש כמו בשיר, הסיבה לכך היא במסכות, ברעשנים, בשירים ובריקודים. חג פורים כאילו נתפר בדיוק לילדים שלנו – שמתחפשים במיטב המקוריות לפי צו האופנה, ומתהלכים בגאון בחצר בית הספר או הגן. בנוסף, הילדים נהנים גם מסיפור ההגדה שהם מכירים היטב וממנהג משלוח המנות – שבזכותו הם זוכים בממתקים שעוברים מיד ליד. התפקיד שלנו, ההורים, הוא אחר – לספק לילדים שלנו בילויים ואטרקציות לפורים לילדים שיפכו את החג לבלתי נשכח.

החג חל בתאריך י"ג באדר, בתענית אסתר. השנה, 2015, הוא חל בתאריך 4-5 במרץ.

פעילויות לפורים לילדים – המלצות שלנו על 5 בילויים ואטרקציות לפורים לילדים

  • הבילוי המוכר ביותר הוא כמובן העדלאידע – תהלוכת התחפושות השנתית שחושפת את הילדים שלנו למגוון תחפושות, רעיונות וצלילים. מדובר למעשה בחלק בלתי נפרד מחג הפורים, שראוי שכל ילד יחווה כחלק מחוויית החג שלו.
  • בשביל פעילויות לפורים לילדים לא חייבים לצאת מהבית – אפשר לפתוח את הראש ואת הרשת ולמצוא משחקים והפעלות מקוריות הקשורות לחג, ולהזמין את חברי הילדים שלנו ואת ילדי החברים. המשחקים גם לא חייבים להיות קשורים ישירות לפורים, אך גם למשחקים "ניטרליים" כדאי להוסיף אלמנטים הקשורים בחג, כדי שהילדים יעשו את ההקשר ואולי אפילו ילמדו מהמשחק.
  • משחקיות וג'ימבורי – במהלך חג הפורים מומלץ מאוד לנצל את ההזדמנות ולקחת את הילדים למשחקייה. זאת משום שמשחקיות הילדים מתאימות את עצמן לאווירת החג ומפעילות משחקים לפורים לילדים ופעילויות מקוריות – שהופכות את החג של הילדים שלכם לבלתי נשכח. מתאים בעיקר לגילאים נמוכים יותר.
  • אם הילדים שלכם מעט יותר גדולים, מומלץ לנצל את החג ולקחת אותם לכמה מהבילויים שהם או אתם רציתם שיחוו, ולא הספקתם בימי החול – מיני גולף, באולינג, רובי לייזר או כל אטרקציה אחרת.
  • גם ילדים בוגרים יותר יכולים להנות בחג הפורים – עם בילויים שמתאימים להם. מגוון מוזיאונים וסיורים שונים פועלים במהלך חג הפורים – והחופש הוא הזדמנות מעולה לקחת את הילדים שלכם אליהם.

החג קצר וההנאה רבה – לכן כדאי לאחד אטרקציות לפורים לילדים

האתגר העיקרי בחג הפורים הוא לא למצוא אטרקציה – אלא להספיק לחוות את כלל האטרקציות המוצעות לכם. לכן כדאי מאוד לחפש מסגרת שבה הילדים שלכם יוכלו לחוות מגוון אטרקציות תחת קורת גג אחת – מה שיאפשר לכם לקחת יום רגוע ולשתות קפה בזמן שהילדים שלכם נהנים ומבלים.

כל אטרקציות לפורים לילדים ומשחקים לפורים לילדים נמצאים אצלנו באתר

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.