רוצים לערוך טיול משפחתי באזור הצפון ולשלב בתוכו גם ביקור באתר קבר רבי מאיר בעל הנס? למעשה, וזה אולי יפתיע אתכם, המדובר באחד האתרים המתוירים ביותר בישראל, אליו מגיעים כמובן ישראלים רבים, דתיים, מסורתיים וחילוניים, אבל גם תיירים רבים מדתות אחרות, שמביעים סקרנות ביחס למסורת היהודית, שללא ספק באה לידי ביטוי גם דרך הצדיקים הגדולים שקמו לעם היהודי לאורך שנות ההיסטוריה.

היכן ממוקם הקבר?

קבר רבי מאיר בעל הנס ממוקם באזור טבריה, או ליתר דיוק מעט יותר דרומית לטבריה. אם אתם נוסעים על כביש סובב כנרת מצדו המערבי של האגם, לפני שאתם מגיעים לעיר טבריה מדרום, אתם תעברו בחמי טבריה, שם יהיה עליכם לפנות שמאלה ולעלות מעלה וכעבור מספר דקות בודדות תגיעו לאתר הקבר. אם אתם מגיעים מאזור צפון, יהיה עליכם לעבור את העיר טבריה, להמשיך עוד מעט יותר דרומה ולפנות ימינה באותה פניה באזור חמי טבריה.

מהן שעות הפתיחה של הקבר?

קבר רבי מאיר בעל הנס משמש כמובן כאתר תיירות ואטרקציה תיירותית לכל מי שמגיע לטיול באזור הצפון, אך הוא גם משרת מאמינים יהודיים רבים המגיעים למקום בכדי להתפלל ולבקש לעצמם. בהתאם לכך, פתוח הקבר לאורך כמעט כל היום, וליתר דיוק, בימי חול פתוח הקבר החל מהשעה שבע בבוקר ועד השעה עשר בלילה. בימי ו' פתוח המקום החל מהשעה שבע בבוקר ועד השעה שלוש אחר הצהריים בשעון חורף או חמש אחר הצהריים בשעון קיץ. המשמעות היא שבטיול משפחתי תוכלו להגיע למקום בכל שלב של הטיול, בין בתחילתו בשעות הבוקר, ובין בסיומו בשעות הערב כשאתם חוזרים לאזור המרכז.

כיצד ניתן לקבל פרטים על המקום?

אם אתם מעוניינים לברר פרטים נוספים אודות האתר של קבר רבי מאיר בעל הנס לפני שאתם יוצאים לדרך ובכדי לתכנן טוב יותר ונכון יותר את הטיול, אולי בשילוב עם קברי צדיקים נוספים באזור, תוכלו ליצור קשר עם האתר בטלפון 1-800-300-508. בטלפון תוכלו לקבל את כל הפרטים הדרושים לכם, לרבות מידע על תפילות וברכות שונות, אם תרצו לשלב גם פעילות מסורתית במסגרת הביקור וכמובן כל מידע תפעולי שדרוש לכם לגבי שעות הפתיחה במועדים מיוחדים, שירותים תפעוליים שונים שנמצאים במקום וזמינים עבורכם וכל מידע אחר, לרבות מידע על אתרים סמוכים שגם אותם תוכלו לשלב במסגרת הביקור באתר הקבר ובטיול שלכם בכלל לאזור הצפון.